Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Cracking Nails Polish

Buna fetelor,

Am lipsit un pic in ultima vreme pentru ca am avut foarte multe de facut

Azi vreau sa va arat oja crapata, cu care puteti face modele foarte repede si simplu, este ideeala pentru momentele  in care va grabiti.

Eu sunt foarte incantata de aceasta oja, mi se pare absolut interesanta.  Este o oja care isi face singurica treaba.

O sa va arat cum functioneaza in tutorialul de mai jos.

Pupici!

Tutorial video:

Single Post Navigation

2 thoughts on “Cracking Nails Polish

  1. ce oja interesanta, o sa caut si eu. frumos model

Lasă un răspuns

