Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Red manicure

Buna fetelor,

Azi mi-am facut un nou model…este facut pe unghiute scurte (din pacate mi-am rupt o unghie si a trebuit sa le scurtez pe toate). Am facut pe degetul mare si pe inelar cate o floare, iar pe celalate am realizat frech intr-o parte:)

Mai jos am pus si tutorialul video pentru a vedea cum am realizat aceasta manichiura

Sper sa va placa!

Tutorial video:

Single Post Navigation

4 thoughts on “Red manicure

  1. imi place:)

  2. Super

Lasă un răspuns

