Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Gel nails

Buna fetelor,

De curand mi-am cumparat un kit pentru gel si ieri am realizat prima manichiura cu gel, i-am facut unghiutele cumnatei mele. Am facut constructie din gel(nu am folosit tipsuri).

Eu sunt foarte  incantata de rezultat,tinad cont ca este prima data. Stiu ca trebuie sa mai invat si de aceea astept  sfaturile si parerile voastre.

La final am realizat si un model.

Pupici

Single Post Navigation

29 thoughts on “Gel nails

  1. au iesit bine! ce kit ai cumparat si de unde? as vrea si eu sa-mi iau unul

  2. frumos flory pt prima data :D,de care geluri ti-ai luat ?

  3. Larryssyka on said:

    frumos..daca nu te superi de unde ai luat kitul si cu ce pret.multumesc.

  4. camelia on said:

    au iessit foarte frumoase , eu nu am avut niciodata unghii cu gel ,dar vad ca arata f.bine – felicitari !

  5. si eu din alea am cred,poate le faci si o poza 😀
    ti se niveleaza bine suprafata la unghie ?

  6. pentru prima data arata super 🙂 bravo flory!

  7. Alexandra on said:

    Buna!! super scumpele unghiutele..vream sa te intreb de gelurile sina…daca is bune si de calitate..adica sa nu se desprinda gelul dupa o saptamana.. cum arata acum unghiutile din poze??? ms

    • Multumesc mult:) Cat despre geluri nu sunt chiar incantata:(…am zis ca momentan cat invat pot sa le folosesc pe acestea desi este cam nasol de lucrat cu ele pentru ca prinde aer intre unghii si gel. Nu stiu de ce se intampla asta pentru ca am urmati toti pasi pe care i-am vazut la toate fetele.
      Dupa ce vad ca ma descurc mai bine o sa imi cumpar alte geluri mai de calitate:)

      • Buna Flory . Ai folosit primer inainte sa dai baza ? Primerul este solutia care se da doar pe unghia naturala pt a nu prinde aer gelul .

      • Buna Cami.
        Folosesc primer doar pe unghia naturala. Nu am zis niciodata ca folosesc dupa sau in timpul constructiei:)

  8. Alexandra on said:

    ;))Aha pai si eu sunt la inceput si mi s-au terminat gelurile si as vrea sa imi cumpar insa nu as vrea sa fac comanda dp net ca ajung in vreo 4-5 zile si eu nevoie urgent de ele… oricum multumesc mult de raspuns…macat stiu sa nu imi cumpar de la Sina…pupici

    • Cu multa placere…eu as vrea sa imi cumpar de la Crystal Nails…am inteles ca sunt foarte bune. SI mai sunt sicele de la Tiger nails.
      Daca gasesti ceva bun si la pret mai accesibil anunta-ma si pe mine.
      Pupici

  9. Cele mai bune sunt de la Crystal Nails , raportul calitate-pret e ft bun.Acum au si reduceri substantiale la ele de 50 ml.Eu le folosesc si sunt ft multumita.Mi-am luat si eu un gel Sina alb e foarte dens , zici ca-i gel 3d nu sunt ft incantata,o sa incerc sa-l tin putinla loc mai cald sa vad daca seinoaie putin.

    • la mine a fost invers..trebuia sa ma misc foarte repede pentru ca incepea sa se lase in parti:(
      Deci nu sunt deloc multumita de ele…desi sunt bune la pret, dar nu si la calitate

    • buna romina.as vrea sa pun unghiute cu produsele crystal nails dar nu stiu ce lichide imi trebuie sau geluri.ma poti ajuta cu un sfat te rog?

  10. Si eu am gelurile de la sina,dar am o problema, sabloanele se dezlipesc si daca nu patrunde gelul in colturi peste 2 zile unghia e „pa-pa” si nu stiu ce sa fac,am folosit 3 tipuri de sabloane,poate e din cauza gelurilor sau a sabloanelor,as vrea sa ma sfatuiesti,tie ti sa intamplat? tu cand ai realizat aceasta manichiura a avut probleme cumnata ta cu ele?

  11. Buna!! Acum te mai ocupi de unghii? Ce geluri mai folosesti? Si fetele de unde sa iau o lampa buna?? Geluri bune mai sunt la o doamna pe fb „unghii gel piatra neamt”!!

Lasă un răspuns

