Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Martisor-Trifoi cu patru foi

Buna!

Ieri ma rugat Cristina(o cititoare a blog-ului) sa postez un model de martisor pe unghii naturale, asa ca azi mi-am facut un model pentru martisor.

Este unul simplu:), pentru ca unghiutele mele sunt foarte scurte si fragile:(. Am facut pe inelar si degetul mare un trifoi cu patru foi si langa un snurulet:).

Sper sa va placa:*

Single Post Navigation

6 thoughts on “Martisor-Trifoi cu patru foi

  1. He He , super frumoase.. sa iti aduka mult norok :> . Pupici

  2. uite unde a venit primavaraaaa :d faine 🙂

Lasă un răspuns

