Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Review: Golden Rose 211

Buna fetelor!

Pentru azi v-am pregatit un review pentru oja Golden Rose nr. 211, o culoare minunata . Are o consistenta cremoasa si se aplica uniform, are o pensula buna(nu lasa urme:D).

Mai pot spune ca este pigmentata, se poate aplica un singur strat si totusi se vede frumos pe unghii(eu acum am aplicat 2 straturi pentru a intensifica si mai mult culoarea).

Sper sa va placa la fel de mult cum imi place mie:X

Va pup

Single Post Navigation

2 thoughts on “Review: Golden Rose 211

  1. da da e faina :d e un rosu-portocaliu?nu imi dau seama prea bine

Lasă un răspuns

