Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Unghii cu gel

Buna fetelor!

 

Zilele trecute mi-am pus iar unghii cu gel:D(nu sunt puse de mine), pentru ca nu se mai putea cu unghiitele mele.

Aveam niste unghii foarte subtiri care se rupeau imediat, le-am dat si cu diverse tratamente dar din pacate nu au avut rezultate:(.

Acum ca am si eu unghii mai lungi o sa incerc sa fac cat mai multe modele.

 

Va pup!

 

 

Single Post Navigation

14 thoughts on “Unghii cu gel

  1. imi plac 😀 arata tare bine ::*

  2. super!imi place tare cum arata 😀

  3. He he , asteptam cat mai multe modele !! Pupici scumpo:*

  4. Simona on said:

    imi poti spune ce nuanta este? multumesc

  5. Ana.m on said:

    Foarte foarte frumoase

  6. bianca on said:

    superbe

  7. Modelele simple este de cele mai multe ori alegerea cea mai potrivita.

Lasă un răspuns

