Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Model ziar

Hello:*

Azi va arat o manichiura foarte usor de realizat, este vorba de modelul tip ziar:)

Aveti nevoie de:

– o oja deschisa la culoare

– lac

– alcool sanitar

– bucati de ziar

Cum o realizam:

Aplicati oja, dupa ce oja s-a uscat foarte bine pune alcool sanitar intr-un recipient si inmuiem unghia aproximativ 5 secunte apoi aplicam imediat bucata de ziar, presam foarte bine pe unghie 15 secunte. Continuam in acest fel la toate unghiile.

La final aplicam lacul transparent(dupa evaporarea alcooului), avand grija sa nu trecem cu pensula de mai multe ori in acelasi loc.

Acesta este rezultatul:D

 

Single Post Navigation

4 thoughts on “Model ziar

  1. am mai vazut modelul. e interesanta ideea dar parca nu-i genu meu. astept unghiutele de mireasa :d pe cand?:)

  2. mirela on said:

    arata bine:X. acum le-am treminat si eu:). ms mult pentru idei>:D<

Lasă un răspuns

