Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Unghii lungi?

Hello:)

Stim cu toti ca unghiile lungi sunte foarte frumoase, dar totusi unele femei nu reusesc sa tina unghiile lungi, oricat de mult ar incerca. Cu toate acestea, exista cateva trucuri pe care le poti pune in practica, pentru a crea iluzia de lungime, chiar si atunci cand unghiile sunt scurte.

Incepe prin curatarea unghiilor. Aplica lotiune pentru a inmuia cuticulele, impinge cuticula  cu un betisor de portocal.

Utilizeaza un creion de manichiura frantuzeaza, chiar daca unghiile nu sunt suficient de crescute. Banda alba va crea iluzia ca unghiile au crescut. Daca nu doresti sa folosesti trucul cu manichiura frantuzeasca, foloseste o culoare tare, o nuanta inchisa, cele mai potrivite pentru femeile care intampina aceasta problema.

O zi buna!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Unghii lungi?

  1. Eu stiu (am citit pe undeva) ca pentru aluzia de alungire e mai indicat sa folosesti nuante de nude asemanatoare cu nuanta pielii si ca cele tari, inchise, din contra creeaza aluzia de unghii scurte.
    Eu una am incercat si asa e, dar e doar parerea mea personala.

    • Buna,
      Cum am spus si in postare cel mai indicat este manichiura frantuzeaza…culorile tari(ma refeream la culori foarte indraznete) si cele negre merg ff bine pe unghii scurte si in acelasi timp atrag atentia:)

Lasă un răspuns

