Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Review: Lotiune pentru tratarea unghiilor – Farmec

Buna fetelor:*

Azi m-am gandit sa faca un review despre un produs pe care l-am folosit si sunt foarte incantata de el si l-am recomandat tuturor persoanelor care au avut nevoie:).

Am avut o perioada cand mi se exfoliau foarte rau unghiile, am incercat mai multe tratamente de unghii dar din pacate nu am avut rezultate, singurul care si-a facut treaba a fost: lotiunea pentru unghii cu vitamina B5 de la Farmec.

lotiune-tratare-unghii-vitB

Descriere: O lotiune ideala pentru revitalizarea unghiilor terne, fara viata, casante sau care se exfoliaza. Prin continutul bogat in Vitamina B5, lotiunea revitalizeaza si intareste unghiile. Aplica pe suprafata unghiei, avand grija sa protejezi cuticulele cu ulei. Primavara si toamna ar fi bine sa aplici aceasta lotiune tratament mai intensiv, pentru a pregati unghiile pentru schimbarile specifice de sezon.

 Asa cum recomanda si cei de la Farmec, l-am aplicat  zilnic pe parcursul celor  7 zile si nu am purtat oja( de fapt eu ma dadeam cam de 2-3 ori pe zi:D). Consistenta umeda, se absoarbe foarte repede, nu ramane unsuros, se poate folosi oricand si rezultatele sunt vizibile dupa cele 7 zile.
Trebuie sa aveti mare grija la cuticule, lotiunea le usuca foarte tare daca le atinge…inainte de aplicarea lotiuni, folositi ulei pentru cuticule.
Va pup

 

Single Post Navigation

One thought on “Review: Lotiune pentru tratarea unghiilor – Farmec

  1. Si eu il folosesc si sunt foarte multumita. Fara el n-as putea avea unghiile lungi. il folosesc de ani de zile, dar noua forma m-a dezamagit. In primul rand are un pret mai mare (vreo 12 lei fata de 5 lei) si am mai observat ca oja cade de pe unghii repede. Se exfoliaza de pe toata unghia ca o foita si gata praf manichiura😦 deci…o sa caut sa vad pe unde mai gasesc vechea formula.

Lasă un răspuns

