Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Review – Dizolvant hidratant de unghii Farmec

Hello:*

Dupa cum stiti am o mare pasiune pentru manichiura:) de aceea trebuie sa am  grija la produsele pe care le folosesc.De aceea, incerc sa folosesc mereu un dizolvant de unghii care sa nu fie pe baza de acetona.

Azi o sa fac un review la : Dizolvantul hidratant, cu vitamina B5 si ulei vegetal de la Farmec.

dsc00645

Avantaje:

– are o formula delicata si nu agreseaza unghia
– contine uleiuri vegetale care hranesc unghiile.

Dezavantaje:
 Nu curata unghiile pe cat de eficient mi-as dori,
– Cele doua parti se separa extrem de repede, practic trebuie reagitata la fiecare reimbibare a dischetei de vata in solutie.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Review – Dizolvant hidratant de unghii Farmec

  1. Am si eu un dizolvant fara acetona , dar de la Kallos si daca nu sterg unghiile cate jumate de ora , nu le mai sterg:))) ! Mi-am luat unul cu acetona ca nu se mai poate!
    Ti-am acordat si un premiu:*
    http://cubysor.wordpress.com/2013/04/27/versatile-blogger-award/

Lasă un răspuns

