Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Concurs

Buna fetelor,

Azi incepe primul meu concurs si am ales o tema care sigur o sa va inspire.

Aici se desfasoara concursul: http://florynails.spidercontestapp.com/

Tema: Magia Sarbatorilor de Iarna

Cum functioneaza concursul:

  1. va faceti un model cu tema de mai sus
  2. incarcati poza pe site
  3. castigatorii se vor desemna in functie de numarul de puncte acumulate.Punctele se pot obtine astfel:
  • un like primit = 200 puncte
  • un prieten convins sa se inscrie in concurs= 500 puncte
  • un post pe blogul tau despre concurs= 2000 puncte
  • raspuns corect la intrebarea zilnica= 500 puncte
  • like la pagina mea de facebook= 500 puncte (daca ati dat deja veti primi aceste puncte in scurt timp)
  • reclama pe blog-ul/site-ul vostru= 2500 puncte

Perioada concurs:

Inscrieri 17-31 decembrie 2011

Incepere votare/ acumulare puncte: 19 decembrie 2011, ora 00:00

Finalizare concurs: 07 ianuarie 2012, ora 14:00

Regulamentul concursului:

  1. Sa respectati cat mai mult tema
  2. Modelul sa fie realizat pe  unghii naturale
  3. Konad permis,dar nu doar konad….ar fi prea uşor, fii creativa!
  4. Va puteti inscrie doar cu un singur model
  5. Vor fi desemnati 3 castigatori
  6. Trebuie sa incarcati 2 poze:
  • Prima cu modelul care vreti sa apara in concurs
  • A doua in care sa aveti in spatele modelului o foaie de hartie pe care sa scrie :”Pentru concursul organizat de Flory Nails”s
Alte Informatii:
Concursul are loc doar in Romania
Aici veti gasi toate informatiile de care aveti nevoie.
Premiile:
Locul 1
– 8 oje in diverse culori
– 1 set pensule pentru manichiura
– 1 Creion corector oja
– 2 Sablone pentru modele 3D
– 3 sticlute sclipici
– 4 cutiute cu sclipici
– 2 culori acrilice
– 1 creion decorare puncte du doua catepe
– 5 recipiente cu pietricele pentru unghii
– 4 recipiente cu paite unghii
– 3 recipiente scoica pisata
– 2 recipiente praf acrilic
– 2 pungulite paite decor unghii
– 1 disc pietricele decor unghii
– 1 recipient flori uscate
Premiul 2

– 6 oje in diverse culori
– 1 Creion corector oja
– 2  sticlute sclipici
– 4 cutiute cu sclipici
– 6 recipiente cu pietricele pentru unghii
– 1 creion decorare puncte du doua catepe
– 3 pungulite paite decor unghii
– 2 sabloane pentru model pe unghie
– 1 stambila
– 1 disc pietricele decor unghii
– 1 pila
– 2 recipiente cu paite unghii

Premiul 3


– 5 oje in diverse culori
– 3 sabloane pentru model pe unghie
– 1 stambila
– 2 sticlite cu pietricele pentru unghii
– 1 disc pietricele decor unghii
– 1 Creion corector oja
– 1 pila
– 3 cutiute cu sclipici
– 1 cutie scoici pisate
– 1 cutie paite pt unghii
– 1 pungulite paite decor unghii
Va astept cu drag sa va inscrieti:)

Single Post Navigation

29 thoughts on “Concurs

  1. foooarte frumos concursul si voi participa cu siguranta, desi am unghiutele cam mici ;))

  2. Poza unde trebuie incarcata?

  3. ce faine sunt premiiiile 🙂 foarte interesant flory. o sa ma inscriu si eu

  4. M-am inscris, dar trebuie sa lasam undeva link urile cu adresa de blog si share FB?

  5. eu astept sa vad modelele 🙂

  6. particip si eu ,cu un model facut de mine astazi

  7. nu gasesc intrebarea zilei nicaieri 😦

  8. M-am inscris si eu acum. Unde gasesc intrebarea zilei ?:-s Si am postat despre acest concurs pe blog , ti-am dta si like, cand o sa se adauge punctele ?

  9. Buna! M-a inscris si eu :). M-am logat cu contul de facebook. Este bine asa? La modelul meu nu-mi apare poza. La tine se vede?
    Am postat si pe blog: http://lifepassionandbeauty.blogspot.com/2011/12/concurs-magia-sarbatorilor-de-iarna-by.html. Vreau sa pun si banner 😀
    Intrebarea zilei nu mi-a aparut 😦

  10. Nu am primit mail-ul 😦
    Mai poti trimite odata, dar pe acesta: mada3187[@]gmail.com?
    Multumesc mult :*

  11. Buna! Am o problema cu site-ul de la concurs nu ma lasa sa ma loghez si in plus am un post pe blogul despre concurs si am dat like la pagina ta de facebook iar punctele nu s-au pus! Ce sa fac?

  12. BIZADEA CAMELIA on said:

    cum postez pe blog linkul de concurs ?

    • Buna,
      O sa gasesti pe site-ul unde se desfasoara concursul cum ar trebuie sa arate pe blog.
      Te logezi si intra pe poza ta, iar in partea dreapta iti apar in genul”Posteaza pe blog – 2000 puncte
      Anunta cititorii tai de concursul nostru si primesti 2000 de puncte. ” si dai clic pe mai multe detalii si acolo ai toate informatiile.
      O zi buna!

Lasă un comentariu