Flory Nails

Acesta este blogul meu de manichiura, unde puteti gasi modele create de mine, pe unghii naturale

Snowflake manicure

Buna fetelor,

De ceva vreme ma tot gandeam sa incep cu modele de iarna, initial ziceam ca o sa le fac de la 1 decembrie…dar nu am mai avut rabdare. Am realizat un model simplu si usor de realizat.

Din pacate oja alba mi s-a tricat:( si mi-ai ieist niste fulgisori mai urati….dar sper sa va placa.

Mai jos aveti si tutorialul video.

Pupici

Tutorial video:

Single Post Navigation

3 thoughts on “Snowflake manicure

  1. da..oja s-a cam stricat si asta a afectat fulgisorii 😦 de aceea modelu nu arata f ingrijit (sper ca nu te superi flory) imi place nuanta de albastru si trebuie sa-mi iau si eu una de genu.am albastru f inchis doar.spor la treaba!

  2. Nu ma supar…sunt foarte suparata ca s-a stricat oja….dar vroaim sa imi fac fulgisori de nea si m-am gandit ca nu o sa se vada asa urat …dar din pacate nu a fost asta.
    Maine o sa ma duc sa imi cumpar o alta oja alba cu pensula subtire:)

  3. si mie imi trebe oja cu pensule subtiri ca mi s-au cam terminat toate 🙂

Lasă un comentariu